Werken bij Schok en Pomp?

Werken bij Schok en Pomp?

Leer anderen levensreddend handelen!

Docenten zoeken wij altijd, maar daarnaast zoeken wij ook commercieel, sales en regelneef talent! 

Commerciële bijbaan voor studenten – 20 uur per week

Hybride; deels op kantoor in Utrecht – Rest vanuit huis voor € 15,- per uur!

Schok & Pomp is een jong Utrechts bedrijf, dat EHBO en BHV trainingen geeft met artsen aan bedrijven en kinderopvang.
Als accountmanager regel je alle zaken perfect voor deze bedrijven die bij ons een training boeken. 

Werkzaamheden bestaan uit deelnemers inschrijven in de trainingen, afspraken maken over de datum en locatie voor een training, contact met docenten en de trainingen inplannen. 

Al snel zul je leuk contact hebben met een paar klanten, en ben je voor hen het eerste aanspreekpunt. Als je ze beter leert kennen kun je ook de voorstellen voor hen gaan opstellen. Daar wordt je in de beginperiode bij ondersteund, maar zodra je er voldoende ervaring mee hebt kun je ook dit zelf oppakken. 

  • Je vindt het leuk om contact te hebben met allerlei bedrijven en voor hen alles goed te regelen, dus service-gericht
  • Klantcontact, even nabellen of alles goed is verlopen doe je graag
  • Ervaring met excel is een pré
  • Je vindt het leuk om websites aan te passen en online systemen te leren kennen
  • Klein, jong team waarin je werkt waarvan meeste ook student zijn in Utrecht
  • Je plant zelf per week je werkuren in, dus bepaalt zelf wanneer en waar je werkt

Solliciteren (CV + motivatiebrief) liefst zo snel mogelijk naar info@schokenpomp.nl 

 

Sales Manager 

Jij bent de initiator en aanjager voor onze volgende groeifase; jij start nieuwe Sales intiaitieven en zorgt voor een enorme stap in onze groei. Na je mega succesvolle eerste periode is participatie mogelijk!

Bedrijfsinformatie:

Wij zijn een jong bedrijf bestaande uit jonge artsen en IC-verpleegkundigen die zelf actief zijn in het geven van EHBO en BHV trainingen in zowel het bedrijfsleven als grote sectoren zoals de kinderopvang en de kraamzorg.

Wij zijn van mening dat iedere Nederlander naast zijn / haar veterstrik- en zwemdiploma ook moet kunnen reanimeren zodat Nederland -en daarbuiten- een stuk veiliger wordt.

Met een jong en dynamisch team streven we ernaar om niet alleen commercieel hard te groeien maar ook een maatschappelijk verantwoorde doelstelling na te streven door via een samenwerking met een aantal medische faculteiten òòk alle middelbaar scholieren in Nederland te leren reanimeren.

Om met name onze commerciële groei vleugels te geven zijn we op zoek naar een ervaren Sales Manager die als zelfstarter begint en daarna een sales team kan leiden en onze verkoopactiviteiten kan laten exploderen. Realiseer jij die groei? Dan is participatie mogelijk en word jij beloond voor je resultaten!

Functieomschrijving:

Als Sales Manager ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen, implementeren en beheren van onze verkoopstrategieën om de omzetgroei te stimuleren.

Drie belangrijke sectoren voor onze groei zijn kinderopvang, (para-)medische sector (huisartsen, tandartsen, fysiotherapie) en zorginstellingen. Je bent een resultaatgerichte professional die in staat is om nieuwe zakelijke kansen te identificeren en klantenrelaties op te bouwen en te onderhouden.

Je taken omvatten onder andere:

  • Ontwikkelen en uitvoeren van verkoopplannen en -strategieën om de verkoopdoelen van het bedrijf te behalen.
  • Het neerzetten van nieuwe records: nog nooit groeide een bedrijf zo snel dankzij jouw komst!
  • Identificeren van nieuwe marktkansen en prospects, en het actief benaderen en converteren van potentiële klanten. Je pakt direct de telefoon als je iets niet (of wel) denkt te weten!
  • Opbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties, als een bedrijf aanvullende vragen heeft weten ze jou direct te vinden. Je communiceert effectief, kan goed presenteren en hebt ervaring met onderhandelingen.
  • Beheren en coachen van het sales team, en het stellen van individuele en teamdoelen. Bedenken, pilots draaien, verbeteren en uitbouwen.
  • Analyseren van markttrends en concurrentieactiviteiten, en het aanpassen van de verkoopstrategieën dienovereenkomstig. Geen heilige huisjes, goede ideeën snel uitproberen, bijstellen en verbeteren!
  • Rapporteren aan het managementteam over de voortgang, uitdagingen en resultaten van de verkoopactiviteiten.

Functievereisten:

  • Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare salesfunctie, hoeft niet bij voorkeur in een speciale sector te zijn, zolang je maar niet kunt slapen als je prospect niet getekend heeft. Bewezen staat van dienst in het behalen van verkoopdoelen en het genereren van nieuwe zakelijke kansen.
  • Uitstekende communicatie- en onderhandelingsvaardigheden, met het vermogen om relaties op te bouwen en te onderhouden met klanten.
  • Leiderschapskwaliteiten en ervaring in het managen en motiveren van een sales team.
  • Analytisch denkvermogen en de mogelijkheid om gegevens te analyseren om de verkoopstrategieën te verbeteren.
  • Flexibiliteit, aanpassingsvermogen en het vermogen om te gedijen in een snel veranderende start-up omgeving.
  • Een bewezen vermogen om zelfstandig te werken en beslissingen te nemen in een resultaatgerichte omgeving.
  • Bachelor- of masterdiploma in een relevant vakgebied is een pré. Maar een goed verkoopverhaal beats the academics.

Wij bieden:

  • Een dynamische en stimulerende werkomgeving waarin jouw ideeën en inbreng worden gewaardeerd.
  • Salaris indicatie € 45.000,- tot € 55.000,- per jaar, exclusief variabele bonus.
  • Participatie mogelijk na succesvolle startperiode
  • De mogelijkheid om deel uit te maken van een innovatieve en snelgroeiende start-up.

 

Solliciteren (CV + motivatiebrief)  kan tot en met vrijdag 25 augustus 2023 naar info@schokenpomp.nl 

 

Marketing & Sales Expert

Bedrijfsinformatie:

Wij zijn een jong bedrijf bestaande uit jonge artsen en IC-verpleegkundigen die zelf actief zijn in het geven van EHBO en BHV trainingen in zowel het bedrijfsleven als grote sectoren zoals de kinderopvang en de kraamzorg.

Wij zijn van mening dat iedere Nederlander naast zijn / haar veterstrik- en zwemdiploma ook moet kunnen reanimeren zodat Nederland -en daarbuiten- een stuk veiliger wordt.

Met een jong en dynamisch team streven we ernaar om niet alleen commercieel hard te groeien maar ook een maatschappelijk verantwoorde doelstelling na te streven door via een samenwerking met een aantal medische faculteiten òòk alle middelbaar scholieren in Nederland te leren reanimeren.

Om onze groei te stimuleren en ons merk verder te ontwikkelen, zijn we op zoek naar een getalenteerde en enthousiaste Marketeer die direct klantcontact erg leuk vindt. Door je eigen klanten beter te leren kennen (MKB) leer je wat je klanten nodig hebben en worden je marketingplannen scherper en krijg je ideeen voor nieuwe diensten. Zo ben jij zowel een Account Manager Binnendienst voor je vaste klanten als de marketing- en sales expert die deze twee gebieden integreert en optimaliseert.

Functieomschrijving:

Als Marketeer / Account Manager Binnendienst ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van geïntegreerde marketing- en salesstrategieën om de naamsbekendheid van het bedrijf te vergroten, leads te genereren, klantrelaties op te bouwen en de omzet te verhogen. Je bent een resultaatgerichte professional met een passie voor marketing en sales, en je hebt een hands-on mentaliteit.

Je taken omvatten onder andere:

  • Ontwikkelen en uitvoeren van geïntegreerde marketing- en salescampagnes om de merkbekendheid te vergroten, leads te genereren en nieuwe klanten te werven.
  • Creëren en beheren van boeiende content voor diverse marketingkanalen, zoals de website, social media, e-mailmarketing, blogs en zakelijke Linkedin Campagnes om leads te genereren en de conversie te verhogen.
  • Actief benaderen en opvolgen van leads, en het omzetten van prospects naar klanten door middel van effectieve communicatie, presentaties en onderhandelingen.
  • Onderhouden en uitbreiden van sterke relaties met bestaande klanten door regelmatig klantcontact, het bieden van ondersteuning en het identificeren van cross-selling en upselling mogelijkheden. Je gaat regelmatig langs bij de klanten waarvoor je werkt zodat ze je weten te vinden als ze aanvullende vragen hebben.
  • Analyseren van verkoopgegevens en het bijhouden van KPI’s om de prestaties van sales- en marketingactiviteiten te meten, de effectiviteit te evalueren en de strategieën continu te optimaliseren.
  • Samenwerken met het online marketingbureau om marketingmateriaal te ontwikkelen en te zorgen voor een consistente boodschap en merkbeleving in de verkoopprocessen.
  • Hands-on ervaring met zelf bijhouden CMS website.
  • Ondersteunen bij operationele taken, zoals orderverwerking, contractbeheer en klantenservice voor de grotere zakelijke klanten, om een uitstekende klantervaring te garanderen.

Functievereisten:

  • Minimaal 4 jaar ervaring in een vergelijkbare marketing- en/of salesfunctie, bij voorkeur in de trainings-, zorg- of onderwijssector.
  • Sterke kennis van digitale marketingkanalen, waaronder social media, SEO, e-mail en Linkedin campagnes.
  • Uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden, met het vermogen om boeiende en overtuigende content te creëren.
  • Ervaring met het analyseren van marketinggegevens en het gebruik van tools zoals Google Analytics om inzichten te verkrijgen en campagnes te optimaliseren.
  • Creatieve mindset en het vermogen om innovatieve marketingstrategieën te ontwikkelen en uit te voeren.
  • Uitstekende projectmanagementvaardigheden

Wij bieden:

  • Een dynamische en stimulerende werkomgeving waarin jouw ideeën en inbreng worden gewaardeerd.
  • Salaris indicatie € 30.000,- tot € 40.000,- per jaar
  • De mogelijkheid om deel uit te maken van een innovatieve en snelgroeiende start-up.

Solliciteren (CV + motivatiebrief)  kan tot en met vrijdag 30 juni 2023 naar info@schokenpomp.nl 

 

Office manager 0,5 FTE

Bedrijfsinformatie:

Wij zijn een jong bedrijf bestaande uit jonge artsen en IC-verpleegkundigen die zelf actief zijn in het geven van EHBO en BHV trainingen in zowel het bedrijfsleven als grote sectoren zoals de kinderopvang en de kraamzorg.

Wij zijn van mening dat iedere Nederlander naast zijn / haar veterstrik- en zwemdiploma ook moet kunnen reanimeren zodat Nederland -en daarbuiten- een stuk veiliger wordt.

Met een jong en dynamisch team streven we ernaar om niet alleen commercieel hard te groeien maar ook een maatschappelijk verantwoorde doelstelling na te streven door via een samenwerking met een aantal medische faculteiten òòk alle middelbaar scholieren in Nederland te leren reanimeren.

Om onze groei te ondersteunen en de dagelijkse operaties soepel te laten verlopen, zijn we op zoek naar een gedreven Office Manager die een brede scala aan taken kan beheren en onze trainingslocatie kan ondersteunen.

Functieomschrijving:

Als Office Manager ben je van nature service gericht en vind je het leuk om alles goed geregeld te hebben. Je bent verantwoordelijk voor het effectief beheren van de dagelijkse kantooractiviteiten op ons kantoor in Utrecht Centrum en het bieden van ondersteuning aan verschillende functies binnen het bedrijf. Je bent een veelzijdige professional met uitstekende organisatorische vaardigheden en oog voor detail. Perfectionistisch hoeft niet maar dat stapje extra waarderen wij zeer.

Je taken omvatten onder andere:

  • Coördineren en beheren van kantooractiviteiten, inclusief voorraadbeheer, logistieke planning trainingsmateriaal en facilitair beheer.
  • Ondersteunen bij de praktijktrainingen op onze eigen trainingslocatie in Utrecht Centrum, inclusief het opzetten van trainingsruimtes, het verwelkomen van deelnemers en het zorgen voor een comfortabele en professionele omgeving.
  • Fungeren als achterwacht voor de telefoondienst van de klantenservice, waarbij je vragen beantwoordt, problemen oplost en klachten afhandelt. Klanten kunnen ook ’s-Avonds of ’s-ochtends vroeg bellen en jij vindt het niet erg om dan de telefoon aan te nemen als iemand de locatie niet kan vinden of vertraging heeft door een file.
  • Ondersteunen bij administratieve taken, zoals het opstellen van documenten, het verwerken van facturen en het bijhouden van rapportages.
  • Bijdragen en meedenken aan het verbeteren van kantoorprocessen en het implementeren van efficiënte systemen om de workflow te optimaliseren.

Functievereisten:

  • Of je nu moeder van een groot gezin bent geweest, of een regelneef, je moet het leuk vinden om in een ietwat chaotische, snelgroeiende, welwillende, 24 uurs bedrijf dat ook ’s-avonds trainingen geeft, actief en bereikbaar te zijn. Wel handig als je ervaring hebt met bedrijven in een snelgroeiende omgeving.
  • Structuur junkie; je vindt het leuk om structuur aan te brengen in een chaotisch, snelgroeiend bedrijf.
  • Fijn als je met Word, Outlook en Excel ervaring hebt!
  • Jonge mensen begeleiden en wat levenservaring in kunnen brengen
  • Uitstekende organisatorische vaardigheden en het vermogen om meerdere taken en verantwoordelijkheden tegelijkertijd te beheren.
  • Sterke communicatievaardigheden en een klantgerichte mindset. Niets is zo leuk als dat extra stapje te doen en de verwachtingen van de klant te overtreffen!
  • Energie krijgen van het werken met jonge mensen en last minute wijzigingen

Wij bieden:

  • Een dynamische en stimulerende werkomgeving waarin jouw ideeën en inbreng worden gewaardeerd.
  • Salaris indicatie € 25.000,- tot € 30.000,- per jaar op basis van full time dienstverband.
  • De mogelijkheid om deel uit te maken van een innovatieve en snelgroeiende start-up.

Solliciteren (CV + motivatiebrief)  kan tot en met vrijdag 25 augustus 2023 naar info@schokenpomp.nl 

 

Docent

Jouw medische kennis en kunde overbrengen aan anderen, zodat zij weten hoe te handelen in een noodsituatie?

Schok & Pomp Medische Trainingen bestaat uit een artsen- en verpleegkundigen. Wij zijn in heel Nederland op zoek naar verpleegkundigen, co-assistenten en (para)medici die hun medische kennis willen delen. Door het gehele land verzorgt Schok & Pomp verschillende medische en EHBO/levensreddend handelen trainingen. Wij werken uitsluitend met instructeurs die werkervaring hebben in de medische zorg. Lijkt het je leuk om les te geven en mensen te leren handelen in medische noodsituaties? Dan ben jij de ideale kandidaat!

In het kort;

  • Jij hebt werkervaring op de SEH, IC of ambulance (van coschappen tot IC-verpleegkundige)
  • We maken kennis, je krijgt uitleg over de inhoud van de cursus en het werken met EHBO-materiaal, je hoeft géén langdurige instructeurs-opleiding te doorlopen, wel kijk je de eerste keer mee en wordt alles uitgelegd.
  • Alle benodigde materialen (zoals EHBO-poppen, AED’s etc.) hebben wij op voorraad, die hoef je dus zelf niet aan te schaffen.
  • Werken met het meest moderne EHBO-materiaal; reanimatie poppen die via Bluetooth live-feedback geven over de uitgevoerde reanimatie
  • Interactieve eenmalige training en casus gericht, eigen inbreng van casus graag!
  • Inhoud conform de richtlijnen van Het Oranje Kruis en NHG;
  • De duur van de training die je geeft is 3 a 4 uur, vergoeding € 100,- tot € 200,-
  • Lesrooster wordt flexibel ingericht: je bepaalt zelf hoe vaak per maand en op welke locatie

Lijkt het je leuk om een praktijkgerichte cursus levensreddend handelen te geven? Of heb je vragen en wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op!

Schok & Pomp Medische Trainingen

E-mail: info@schokenpomp.nl