Hoe kan ik inloggen?

Rechtsboven op onze website ziet u de knop “Inloggen e-learning”

Ik heb geen inloggegevens ontvangen.

  • Bij GMAIL, Hotmail en andere providers komt onze mail met inloggegevens soms in de SPAM of de map Ongewenste email terecht. Heeft u daar al gekeken?
  • Als u eerder bij ons al een training heeft gevolgd, ontvangt u geen nieuwe inlog gegevens. U kunt het dan proberen met de inloggegevens die u eerder, bijvoorbeeld vorig jaar, heeft ontvangen.
    Werkt u bij Partou? Dan is uw gebruikersnaam uw Partou personeelsnummer.
    Anders is uw gebruikersnaam eigenlijk altijd uw email adres.
    Een nieuw wachtwoord kunt u altijd opnieuw aanvragen met “Wachtwoord Aanvragen”

Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

  • Werkt u bij Partou? Dan is uw gebruikersnaam uw Partou personeelsnummer. U kunt met de knop “Wachtwoord aanvragen” een nieuw wachtwoord aanvragen.
  • Werkt u niet bij Partou? Dan is uw gebruikersnaam altijd uw email adres.
    Een nieuw wachtwoord kunt u altijd opnieuw aanvragen met Wachtwoord Aanvragen.

De combinatie van mijn gebruikersnaam en wachtwoord werkt niet

  • Werkt u bij Partou? Dan is uw gebruikersnaam uw Partou personeelsnummer.
  • Werkt u niet bij Partou? Dan is uw gebruikersnaam eigenlijk altijd uw email adres.
    Een nieuw wachtwoord kunt u altijd opnieuw aanvragen met Wachtwoord Aanvragen.

Ik heb de hele e-learning doorlopen maar ik krijg geen digitaal theorie certificaat?

Om een digitaal theorie certificaat te behalen moet u zowel 80% van de lesstof doornemen als de afsluitende toets met minimaal 80% juist beantwoorden. Onze e-learning houdt bij hoever u bent, controleer of u wel voldoende ver gevorderd bent met de lesstof?

Ik kan mijn digitale theorie certificaat nergens vinden?

Log in op onze online leeromgeving en kijk op uw startscherm bij “Certificaten”.

De filmpjes of de quizjes met kaarten werken niet in de e-learning?

Probeer het op een ander apparaat; volgt u de e-learning nu bijvoorbeeld op de iPad, kijk dan of het wel werkt op een laptop of een PC.

Ik heb de e-learning niet ontvangen die ik moet afronden voordat ik naar de praktijktraining kan.

  • Werkt u voor Partou? Controleer dan of u de e-learning die u eerder heeft ontvangen, bijvoorbeeld vorig jaar, reeds gestart was en of uw certificaat nog geldig is (knop “Certificaten” wanneer u inlogt).
  • Heeft u eerder bij ons een training gevolgd? Dan staat de nieuwe e-learning waarschijnlijk al klaar voor u in de online leeromgeving. Log in en kijk of die bij Mijn Trainingen staat.

Ik ben uitgenodigd voor een praktijktraining op een datum dat ik niet kan.

Volgt u de training via Partou? Dan kan alleen uw locatiemanager via de mail een verzoek indienen om de training te verzetten naar een andere datum.

Ik ben uitgenodigd voor de praktijktraining maar ik kan niet alle handelingen doen, bijv vanwege een blessure of zwangerschap.

Dan heeft het geen zin om te komen, de docent kan u dan niet beoordelen op alle verplichte competenties die afgenomen moeten worden. Maak een nieuwe afspraak via uw locatiemanager.

Ik kan mijn Oranje Kruis certificaat nergens vinden?

Log in op onze online leeromgeving en kijk op uw startscherm bij “Certificaten”.

Ik ben van werkgever veranderd en heb mijn Oranje Kruis Certificaat nodig maar kan niet meer inloggen?

Uw vorige werkgever schrijft u uit voor de online leeromgeving. Daarom kunt u niet meer inloggen. U dient uw certificaat te downloaden voordat u uit dienst gaat. Als u dat niet heeft gedaan en het certificaat nodig heeft, stuur dan een mail aan training@schokenpomp.nl

Contact

Heeft u een vraag over inloggen, uw e-learning, of certificaten. Bekijk onze veelgestelde vragen om uw antwoord direct te vinden. Zit uw vraag er niet tussen? Vul dan onderstaand contactformulier in.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

"*" geeft vereiste velden aan

Hidden
Hidden
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Adres
  • Koninging Wilhelminalaan 5,
  • 3527 LA Utrecht